Upozornění pro spamery

18.07.2012 01:58

Chtěla bych Vás upozornit abyste nepsali reklamy na své weby do chatu a hlavně ostatní školy, které tímto porušují pravidla ohledně své konkurence. Na internetu je několik set škol čar a kouzel a pokud chcete získat studenty, tak to musíte dělat reklamy? Prosím Vás schánějte si své lidi normálně a nespamujte mi celý web.

 

Mám i jiné věci na práci než mazat vaše reklamy a znepříjemňujete tím hru všem ostatním hráčům. Jestliže, chcete spolupracovat nebo nějak pomoct se začínající školou dobrá, mě to nevadí ale napište mi na mail a ne, že budete spamovat celý web. Jinak nevidím jiné řešení a nechám Vás zablokovat, zablokovat IP adresu, takže se na tento web již nepodíváte. Děkuji mockrát, Já Vám také nespamuji web, je to ubohost tohle dělat. A jestli-že mám nějakou reklamu na jiném webu tak je to jen se souhlasem administrátora.

 

Tato škola mi zabrala docela dost práce. Ano toto je má roční práce. Za ten rok jsme my všichni, kteří tu jsou zaregistrovaní sehnali nové hráče, učitelé.... ale ani nejde o to kolik Nás tady je zaregistrovaných ale jde tady o To abychom si hru užívali a bavili se. A pokud si myslíte,že přidávání reklam a ubohého spamování něčeho dosáhnete tak to se mílíte. Ano je pravda, že já ze začátku třeba na sebe upozornila na nějakém komunikačním servru ale to bylo tak vše. A pokud Vám tolik vadí, že tato škola je aktivní tak to už se netýká Mě ale Vás.

 

Tímto něchci nikoho urazit nebo nějak zastrašovat ale jen říct, abyste se nad sebou zamysleli. Opravdu máte zapotřebí si dávat reklamu do všech hracích oken na tomto webu? Pokud ano...měli byste ze sebou asi něco dělat jelikož se to vymiká vaší kontrole. Jo možná docílíte toho, že se na Váš web podívá několikset lidí ale co z toho budete mít, když nebudou třeba aktivní?

 

Já jsem moc ráda, že jsou tady na webu strašně milí lidé, kteří si opravdu Váží mé dlouhé práce aby se škola dostala na takovou úroveň kde je a hlasně musím poděkovat jim, jelikož to je jejich zásluha :)

Takže ještě jednou, není to žádné slovní napadení ale jenom slušeně řečeno abyste to nedělali, tímto úspěchu nedosáhnete ;)

 

Klidně se můžete vyjádřit pod tento článek

A co si myslíte Vy?

Prosím

Datum: 25.07.2012 | Vložil: Ada

Mohla bys mi pomoct shánět studenty do mé školy? (škola živlů)

Re: Prosím

Datum: 27.07.2012 | Vložil: Theres Phoenix

Napiš na email ;) Nějak se domluvíme

ŠMEJDI!

Datum: 18.07.2012 | Vložil: Jake Potter

Jsou to jen šmejdi!:P

Re: ŠMEJDI!

Datum: 19.07.2012 | Vložil: Bára Humlová

Přesně tak!!!
Na škole reklamu na jinou školu......

Přidat nový příspěvek